Nyårsbilder

Jag upptäckte att jag inte hade tagit så många bilder som jag trodde så blir bara dom här! På mig själv fanns det bara två bilder där jag fjantar mig och dom tänker jag inte visa :P.

Älsk spelar Guitar Hero. Jag vann över honom med massor med poäng första gången jag någonsin spelade det :). Var lite som att spela klarinett faktiskt ;D.
 
Isa (älsks syster) och katten Lina. Linas ögon blev ju ganska häftiga.

Fian och Cilli 
 
Så här bra mådde älsk vid halv 4 ungefär :).
Nu blir det snart jobb för min del fram till kl 9. Sen så ska jag ta reda på om älsk och jag ska in till Karlskrona imorgon eller om vi ska ta det nästa vecka! Jag hade velat kolla på Benjamin Buttons otroliga liv som har premiär på fredag, så egentligen vore det bättre att åka nästa vecka så man kan avsluta med ett biobesök :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0