Nyårsdagen

Kvällen igår blev verkligen lyckad :).
Först var vi hos Lotta på middag fram till 12 innan det blev efterfest i Jóhannes lägenhet fram till kl 4.
Tänkte visa bilderna som togs + berätta mer om kvällen efter helgen!

Idag väckte älsk mig redan kl halv 11 trots att vi bara hunnit sova några timmar. Kände mig helt död först, men efter en god frukost så blev det mkt bättre :). Så bra att jag satte igång med en storstädning av rummet t o m ;O haha.

Vid två var det dags för inventering på Maxi. Jag fick i uppgift att räkna herrkalsongerna följt av strumpor och lite damundekläder! Kan ju säga att jag har varit med om roligare nyårsdagar. Tog ungefär fyra timmar för hela Maxis personal + RBKs fotbollslag att räkna alla varorna.
Efter inventeringen åka älsk och jag och hämtade pizza på Blekan(blev en Capricciosa med kebabsås för min del) .

Fick även veta en väldigt rolig grej idag !! Det kommer födas små söta valpar när jag är i England :D . Nicola mejlade och berättadet det idag =)! Hon vill dessutom veta massor om vad jag vill göra på fritiden när jag är där. Kan man svara rida och åka till städer för att shoppa? ;)

Tog den här bilden från Selmas uppfödare. Det är inte Selmas kull utan en kull som föddes strax efter att vi hade hämtat henne :)


Men nu måste jag verkligen sova! Har inte packat någonting ännu så måste göra det innan jag börjar jobba kl 09.25
Vi ska ju åka till Lund imorgon för att shoppa och hälsa på släkten. Förmodligen kommer vi stanna ända till på måndag. Skönt att affärerna har öppet på söndagar också i dom större städerna för jag måste köpa massa saker inför resan, bla en bärbar dator. Har span på en prissänkt HP från Elgiganten. Kostar 799 kr nu har kostat 10 000 innan. Känner att det kan vara värt så mycket penger när den är så himla bra :P.

Sov gott !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0