Nyårsbilder på G

Hej!
´
Jag planerade att lägga in bilderna från nyår igår, men sen så orkade jag inte för hade knappt sovit något alls på natten. Gjorde istället massa annat istället för att inte somna :). Började med att åka med älsk till arbetsförmedlingen för att jag tänkte att jag borde informera Patrik om min Englandsresa. Fast han var ju självklart sjuk så istället fick jag sitta där och glo i 40 minuter medan jag väntade på älsk. Sen åkte vi till Team Sportia för att kolla på Streetskor till mig. Hittade ett par snygga vita Reebok skor, som jag tror att jag ska köpa. Sen gick vi in på Järnia och kollade på Engelska adaptrar. Dom var dock väldigt dyra så ska se om jag hittar några billigare när vi ska till Karlskrona.

När jag kom hem så gick jag en promenad med Selma för att förbränna helgens godis :P. Sen provade jag mitt nya headset och mikrfon, vilket fungerade bra. The Essential Headset for High-Octane PC Gaming står det på paketet, så verkar ju vara väldigt avancerat för att vara så billigt som det var.  
Sen laddade jag ner Office 2007 och installerade det på både mina, pappas och Gustavs dator, så där tjänade vi väl 4 000 kr ungefär, jämfört med om man skulle köpa det. 

På kvällen så gick jag först över till grannen och frågade henne om hon kunde lämna in mina skor hos skomakaren i Karlskrona. Pappa hade tydligen pratat med henne på jobbet igår och då sa hon att hon skulle dit. Det gick bra att hon kunde lämna dom, kanske t o m hämta dom nästa vecka också. Men älsk och jag ska nog ändå in där nu någon dag och shoppa så kan nog lösa hämtningen själv :).  
Efter det cyklade jag in till träningen, tränande, och cyklade hem, så var väääldigt trött i både huvudet och kroppen på kvällen kan jag säga! Därför det inte blev några nyårsbilder :). 

Bilderna kommer förmodligen ikväll istället =) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0