Ny hårfärg efter 3,5 h!

Idag har jag varit iväg hela dagen, så var verkligen skönt att komma hem nu och bara slappa framför handbollen på TVn.
Jag började dagen med att köra till banken för att växla pengar. Kl halv 11 var det dags att gå till Annika för att få frillan fixad. Ville göra fler blonda slingor och klippa mig. Efter 3,5 h & färgning, diverse hårkurer och silverschampo hade jag mina blonda slingor :). Jag hann bara klippa luggen för sen var jag tvungen att rusa till jobbet! Började egentligen kl 2, men kom kanske 20 minuter för sent. Men jäkla vad bra håret blev :). Trodde det skulle bli orangeaktigt på det håret som tidigare varit bunfärgat, men hon fick topparna att bli nästan lika vitblonda som utväxten blir i! Blev en väldigt jämn och fin färg =).

På Maxi hittade jag också mitt lönebesked. Visade sig att jag hade räknat helt åt skogen när jag räknade på vad jag borde få :D. Fick 3 500 mer än jag trodde och slog lönerekord ;). Fast tror jag fick lite mer en måndad när jag jobbade på posten, men då hade jag typ jobbat 9-10 h/dag fem dagar i veckan och det har jag ju definitivt inte gjort på Maxi. 

Igår var älsk och jag inne i Karlskrona och fixade med dom sista grejerna, så nu återstår bara ett schampo och en mascara att köpa. Imorgon ska jag sätta igång med den riktiga packningen :). Då ska allting som skaa med läggas fram och provpackas i resväskan.

Ser verkligen fram emot att åka nu. Selmas uppfödares dotter mejlade till mig igår också, med lite resetips :). Hon har ju bott och jobbat ett år i Newcastle. Hon lovordade Newcastles shoppingen, så den ser jag fram emot!  
Det jobbiga är att jag kommer sakna älsk massor :(.. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0