Matilda har upptäckt Facebook! :O

Haha, ja äntligen har jag skaffat mig Facebook. Uppebarligen var jag väl också sist ut med det i Ronneby, för alla verkar redan finnas där! Tror man skickade iväg en vänförfrågan till sina msnkontakter atomatiskt när man skaffade det? Men sen utöver det så är det redan massor med gamla kompisar som hittat mig på bara två dagar :O. Tkr det är bra att man bara kan skriva med dom man är vän med också. Så slipper man massa konstigt folk som snokar och skriver. Dock förstår mig inte på alla funktionerna ännu, men det kommer väl.

Innan idag var Selma och jag ute på en långpromenad i solen :). Tycker dock hon börjar se och väga för lite nu! Innan operationen i höstast vägde hon 24,5 kilo och nu är hon nere i 21 kilo. En livmoder kan väl iaf inte väga så mkt som 3,5 kilo?

Sen ikväll har jag suttit och skrivit ner en liten ordlista på engelska "mat ord". Upptäckte att vårat lexikon innehöll några sånna sidor, så tänkte att jag lika gärna kunde skriva ner dom vanligaste och lära mig dom. Den har även några sidor med standarfraser som jag också tänkte lära mig :).

Imorgon tänkte jag rida på förmiddagen innan jag börjar jobba kl 2. På tal om jobb så råkade jag börja en timme för tidigt igår för hade skrivit av schemat fel i almanackan :O.  Fast enligt kassaledaren var det bara bra att jag kom för tidigt, så fick börja kl 3 iaf :). 

Nu ska tänkte jag se om filmen på 4an är ngt att ha!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0