Förbredelser

Hej!

Igår blev en mycket bra dag =). Började dagen med lite packning, innan jag träffade Fian och Cilli för en fika. Blev en dammsugare, kanel snäcka och kaffe latte för mig :). Sen så fyndade jag en mascara på Svanen, L'Oreals Longitude för bara 67 kr (ord 135 kr).
Därefter träffade jag älsk på Maxi för att handla ingredienser till kvällens middag. När vi kom hem blev det skagentoaster ute på varandan, med mina päron. Sen satte vi igång att laga min vanliga Kycklingpasta med fetaost. Den är så sjukt god :). Nästa vecka när bror fyller år skulle han tydligen bjuda sina vänner på den då också. 
Kvällen avslutades med Let's dance och ett program med Lars Winnerbäck. Tycker det är coolt att Lasse verkligen låter exakt lika bra live som på skiva. Inte många artister som gör det!
Blev iaf en sjukt bra och mysig kväll =)

Idag har jag lagt fram allting som ska med i resväskan. Sen så körde jag ut på agility med vovven. Vi har ju inte varit iväg och tränat sen innan hon fick livmodern borttagen, så var ju i slutet på sommaren någon gång. Snacka om att hon blev lycklig när hon fick hoppa igen =). Full fart var det!. Anslutade med att gå upp i skogen och gömma massa godis på ganska svåra ställen. Kan säga att Selmas luktsinne minsan inte blivit sämmre med åldern, snarare tvärtom. Hon är också duktig som använder båda tekninkerna, både med nosen i backen och sen med nosen i luften.
När jag kom hem så fick vovven sig ett bad, så nu är hon ren och väldoftande.

Pappa och jag provade att packa min resväska för en stund sedan. Jäklar vad full den blev, jag kommer få ha ganska mycket med mig i handbagaget. Typ fön och Volummastern tänkte jag att jag kunde ha i datorväskan. En överraskande sak var att resväskan bara vägde 19,5 kilo! :O. Så den får egentligen väga 3,5 kilo till, men det får inte plats!



Skagentoast och vitt vin =) 
 
 
Selma sitter fick sitta och vänta medan jag gömde godis i skogen!
 
Hon letar för fullt!
 
En av godisarna hittade hon uppe på en sten :)

 
En del av packningen, fortfarande var mycket i tvätten!
 

Nu kommer älsk snart hit och så ska vi ha en riktigt mysig kväll =). Bla är det handboll att följa och så har mamma gjort fastlagsbullar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0