Dagens reseplan!

Nu har jag och älsk precis tagit ett jobbigt hejdå.. kommer sakna honom massor :'( .
Imorgon ska jag säga hejdå till Selma vilket också kommer bli jobbigt. Hon kommer tycka jag sviker henne för hon är en så himla klok hund =/.

Planen ser nu ut såhär:
- Sova 00.30 - 05.30.
- 07.02 lämnar tåget till Köpenhamn stationen.
- 11.20, incheckning av bagaget på Kastrup.
- 13.20, flyget lyfter mot London Heathrow
- Ställa tillbaka klockan en timme, (flygtid 2.10 h)
- 14.30 landar i London
- 16.05, flyget lyfter mot Newcastle
- Ca 17.15 landar i Newcastle.
- Köpa biljett för att ta Metro in till centralstationen.
- 18.58 köpa tågbiljett för att åka vidare till Northallerton.
- 19.38, Nicola hämtar mig på stationen.

Pappa har fixat en karta över London Heathrow åt mig :). Tydligen är det många som går bort sig där, så är skönt att jag landar i samma terminal som jag sen reser ifrån. Hoppas nu verkligen att hela reda går bra och att jag lyckas hitta alla terminaler och tåg :S ... 

God Natt!
 
Älskar denna snyggingen <3


Kommentarer
Kimpe

Vi säger max 1 månad!! :)) <33

2009-01-26 @ 02:10:15
Vevve

Hoppas du får det bra nu Tildi!! :)

2009-01-27 @ 07:44:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0