Bildrensning!

Tänkte bara informera om att jag nyss har haft en rensning bland mina bilder här på datorn. Det slutade med att 1 229 av 7 149 st bilder  hamnade i papperskorgen! :P. 
Med digitalkameran blir det alltid så att man tar massor med onödiga bilder eller typ 10 st som ser likadana ut. :).
Nästa steg är att rensa bland all musiken innan jag ska flytta över bilder, musik och film till den nya datorn. Tur att jag fortfarande har älsks externa hårddisk här som jag kan flytta över med, för annars hade det blivit problem.

Just nu är jag i ett dilemma om ifall jag ska träna ikväll eller inte? Vet inte ens säkert att det är någon träning, men tycker det borde vara det..

Hittade den här väldigt gamla och söta bilden på Gustav :). Han kommer bli väldigt arg när han ser att jag har lagt upp den här, så passa på att titta innan jag tvingas ta bort den =)=).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0