Vårkänsla

Måste bara säga att det verkligen känns som vår här!
+ 10 C, sol, fågelkvitter och blommor :).


Annars har det inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Jag var hos veterinären i tisdags och hjälpte till när dom skulle röntga en stor hund och sen kollade jag på en sterilisering av en Mastiff.
Folket på veterinärstationen föreslog att jag skulle följa med dom ut någon helg också, vilket jag tyckte var en väldigt bra ide. Ganska många av dom är runt 25 år, så kan ju bli kul :).
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Paris Hilton British Best Friend och sen sova!

Snowdrops! Har sett några gula blommor också, men vet inte namnet.

/ Btw, lite fult att endel ord översätts sådär rakt av tex.  Snödroppar - Snowdrops & sjukdomen Blåtunga - Bluetongue :P /


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0