Stafettvasan!

Good Morning!

Det blev en 570:e plats för pappa och Lag Syd Hushållningssällskapet :). Sammanlagt var det 900 lag anmällda så dom verkar väldigt nöjda. Förra året kom dom på 462:a plats, men detta året var det tydligen många proffsåkare med. Många som ska delta i den riktiga Vasan kör en delsträcka i Lagvasan som uppvärmning. Pappsen åkte sina 2,5 mil på blanka 2 h :).

Idag är Nicola på utställning och jag behövde/ville inte följa med eftersom det är i den kalla lokalen som vi var i för några veckor sedan. Vaknade redan kl 8 trots att jag kunde sova länge och har sen dess legat kvar med datorn och kollat runt lite :). Nu ska jag snart gå ner och göra mig lite frukost eller toast =).. och sen tänkte jag ta en promenad!

När mamma och pappa kommer tillbaka från sin promenad i Sverige så ska vi jobba med min ansökan till Köpenhamn. Måste fixa 3 anställningsintyg från Rigmor, som han sen skickar hit med mina intyg från Maxi och Posten. Jag läste förresten mitt intyg från veterinärerna igår och blev så himla glad. Dom har skrivit en hel text om mig och hur kapabel jag är dom framtida veterinär :)! Kan visa exakt vad dom skrev senare!

http://www3.idrottonline.se/ImageVault/Images/id_121498/ImageVaultHandler.aspx
Bilder från en skidtävling i Östergötland för några veckor sedan. Pappa är nummer 463 och det står Hans Hedström i bildtexten!

När jag kommer hem så borde jag visa er intevjuen som Rickard Sjöberg håller med pappa i början av sin karriär. Vi har det på videofilm hemma och jag tror dne håller på åtminstone 30 minuter :P.



Nu klagar min mage, dags för frukost! :)



Såhär blev frukosten :).
Två rostebröd som fått kallna innan man tar på smöret(mkt godare)
Cappuccino och en bit mintchoklad 

Nu ska jag på en timmes promenad runt Brompton!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0