Snökaos

Natten till igår så kom det massor med snö här, så blev verkligen en slappdag för oss igår. Kollade mest på TV hela dagen kändes det som. Nicola var inne i stan för att bunkra upp med mat eftersom dom varnade för att 40 cm var på väg in. Skolorna stängde kl 12 igår och var stängda idag också. Dock kom det inga 40 cm snö här, missade tydligen oss precis för kom väldigt mycket snö bara någon mil bort.

Idag har det hänt desto mer saker. Vid lunch så kom Angela hit och så åkte vi in till Middelsbrough för att titta lite i affärer! Fast vi började med lunch på Pizza Hut . Till förrätt delade vi på ett fat med  typ friterad kyckling, klyftpotatis, ciabatta med vitlökssmör/ost och sallad. Var helt sjuk gott, nästa gång jag kommer till Pizza Hut ska jag bara äta det! =) . Pizzan var också god, men var nästan redan mätt innan jag började på den!
Efter att ha gått i massor med olika köpcentrum, gågator, affärer osv utan att ha en aning om vart vi var eller hade varit, så kunde jag konstatera att Middelsbrough är en vääldigt stor stad! Engligt Angela så har dom lika bra shopping där som i Newcastle även om Newcastle är ännu större. Fast vi ska ändå åka till Newcastle nästa vecka så jag får se det med :).

Dom har även planerat in en resa för mig till York, som tydligen är en väldigt gammal och sevärd stad =). Är några städer till på listan + ett slott , men kommer inte ihåg deras namn just nu!

Nu är det dags för mig och sova, tror jag ska bada några hundar imorgon. Det enda "jobb" jag gjort idag är att diska några skålar :O..

Good Night!

Vaknade upp till massor med snö igår

Ligger ungefär 15 cm snö på denna bilden

En av valparna, kan inte komma ihåg namnet.. Borde jag kolla upp mitt minne tro?


3 av dom 4 valparna! =)


Kommentarer
Vevve

Åhh va sööta valpar! Helt underbara juh:) Får du gosa med dem varje dag?

Kram!

2009-02-04 @ 10:31:40
Kitty

Inte alls avundsjuk på dina puppisar :P Pussa på dom från mig ;) Kram

2009-02-05 @ 10:10:19
Matilda

Sv till vevve o kitty =)

Jaa.. Jag ska gå med dom ute varje dag, men det ända dom försöker göra är att klättra upp på benen o pussas. Så man får mer eller mindre hasa benen framåt föratt inte trampa på någon =).

Haha, ska göra det! Kom hit och hälsa på vettja? :D

2009-02-05 @ 23:50:45
URL: http://billi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0