Sjuk igen?

Hade planerat att uppdatera här i bloggen varannan dag, men idag orkar jag verkligen inte. Efter att ha varit är en vecka fick jag ju en halsinfektion som precis börjat gå över, kanske glömt nämna det? Men sen inatt började jag må jättekonstigt igen, kunde knappt sova någonting alls. Idag var vi på utställning mellan kl 9- 17 i en väldigt kall lokal. Kan tänka mig att det var runt nollan där inne eller någon minusgrad. Jag hade 4 lager byxor, 3 tröjor + fleecejacka och vanlig jacka, så kunde knappast haft mer kläder på mig. Frös ju sjävklart ändå som en gris. Ingen annan hade lika mycket kläder som mig, så antar att dom är mer vana att vara ute i kyla. Iaf så var denna hemska dag inget bra för min eventuella förkylning för nu mår jag ännu mer piss :(. Har duschat varmt, ätit och kollat på Morden i Midsommer utan att bli bättre.. Nu återstår det bara att krypa ner i sängen och försöka sova!
Missade ett pubbesök ikväll också, väldigt typiskt..

Försöker återkomma med ett mer meningsfullt inlägg imorgon.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0