Ny hårfärg?

Tjodelo!

Skjuter upp inlägget med allt som hänt i helgen en dag till, för bilderna tar sån tid att lägga in!
Istället vill jag försöka reda ut ifall jag ska färga om håret igen. Är inte så nöjd med hårfärgen som det är nu, speciellet inte nu när utväxten börjar göra sig synlig.

Gjorde ju blonda slingor från första början för att jag hade så himla mörk/svart färg i håret sen balen som inte ville försvinna. Meningen var sen att jag skulle skaffa en hårfärg nära min naturliga för att slippa all utväxt. Fast efter att ha kollat på lite gamla bilder så har jag insett att den mörkbruna färgen nog är snyggast :/.. (tills utväxten kommer och ser grå ut).. 

Kan verkligen inte bestämma mig för hur jag ska göra! Hjälp!?'
Här kommer lite bilder på mig i alla dom olika fägerna! Bry er inte så mycket om hur jag ser ut, endel bilder är väldigt gamla :P

Tänke mig att kanske välja ett mellanting och färga det såhär! Mattias sa härom veckan att jag och Leona Lewis är lika, så blir ju helt perfekt att färga det som henne också ;) haha. Tror han ser likheten i att vi har stora näsor båda två, fast han hävdade att det var en bra likheter.  Så vad tror ni om denna hårfärgen?



NATURLIGT


MÖRKBRUNT



BLONT


Såhär se det ut nu!


Kommentarer
EmmyL

Mörkbrunt! :P. Eller som Lewis :). Att blondera håret sliter ju så sjukt mycket, och nu när du har så långt och fint hår kan det ju vara dumt att slita bort det :)

2009-02-23 @ 19:39:58
URL: http://emmyl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0