Helg!

Hejsan!

Nu har jag och älsk precis avslutat några roliga matcher i Tic-A-Tac Poker på msn ;D. Sen att vi samtidigt pratade med varandra på Skype gjorde att det var ännu roligare. Jag vann alla matcherna :).

Frågan är vad jag ska hitta på nu? Överväger om jag ska orka gå på crosstrainern till American Idol eller om jag ska krypa ner i sängen direkt och kolla på kvällens Let's Dance.. Tror det får bli halva American Idol på crosstrainern och sen Let's Daance. Ett helt avsnitt är 1,5 h och det  är jag för trött för!

Imorgon blir det en heldag med ledigt för mig. Nicola ska med tre hundar på Championship utställning i södra England och jag får inte följa med för att det inte finns plats i bilen. Känner mig dock inte så ledsen för det eftersom dom ska åka kl 3 inatt och inte komma hem förrän midnatt imorgon :O. Jag trodde att jag skulle få ta hand om alla hundarna, men en tjej som brukar vara här på lördagarna ska tydligen vara här mellan 8- 17 imorgon, så jag är helt ledig :).
Fast fick precis veta att Martin ska ta med mig på en utflykt. Jag hoppas att den infaller på eftermiddagen, för på förmiddagen vill jag gå in till Northallerton och kolla i lite affärer! =)

Kolla vad som kom till mig med posten häromdagen, yammi! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0