Happy Valentine's Day

Tjodelo!

Idag är det Alla Hjärtans Dag och nästan 3 veckor sedan jag träffade min älskling :(.
Han är så himla fin, tror inte det är så många pojkvänner som låtit sina flickvänner flytta utsomlands några månader!
Han tjatar iofs om att jag ska komma hem, men annars är det jättebra mellan oss. Han har  blivit så himla söt sen jag åkte, skriver och säger massor med fina saker =). Tur att jag har datorn med mig så vi kan höras varje dag. <3

Igår kom älsk hem efter en tur på IKEA 10 000 kr fattigare, fast hans pappa bidrog nog med ganska mycket, han är bortskämd min pojk =).  Dom har ju gjort om hela hans rum, nytt golv, tak och tapeter. Igår hade dom inhandlat svart skinnsoffa(tror det var skinn) , datorbord, datorstol, tv osv. Ser fram emot att få se hans rum igen, måste vara väldigt snyggt nu! Påslakan + örngottssättet som han fick i julklapp kommer passa in perfekt där, är i exakt samma färger som hans fondvägg tror jag :).


Upptäckte ju tidigare idag att man kan se Melodifestivalen live på svt.se. Dock tänkte jag inte på att Sverige ligger en timme före England, så klockan tjugo i 8 satt jag här och väntade på att det skulle börja. I Sverige var ju klockan dock tjugo i 9 och jag hade missat 40 min :/.. men fick se slutet nu iaf. H.E.A.T var bäst! :)

Bruksprovet har hållt på hela denna veckan nere i Flyinge. Ninni och co har haft 4 hingstar där nere. Sparkling(hopphingst 4 år) åkte ur i mitten på veckan. Kvar för att bli godkända hingstar är Zamboucca och Extender, sitter här och väntar på resultatet nu. Vet inte om dom tänker lägga upp det ikväll eller om det kommer imorgon innan premeringen.
- Länk till resultat för hela veckan ;
http://www.equipe.nu/sv-SE/pages/competitions/232
- Länk till Extenders filmade banhoppning:
 http://www.equipe.nu/sv-SE/class_sections/286/results#video
- Länk till Zambouccas filmade dressyr : 
http://www.equipe.nu/sv-SE/class_sections/283/results#video, Det är Ninni rider honom och om han blir godkänd ska hon rida honom i kval till Unghäst VM.
Den fjärde hästen som är där nere är Broere Obelisk 1170, han är redan godkänd men ska visas som prestationshingst imorgon :).
Jag tror tyvärr inte Extender kommer bli godkänd, men däremot ser det ljust ut för Zamboucca så får hålla tummarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0