Bonnafesten Arne

Hejhej :)

Idag blir det bilderna från bonnafesten förra helgen.
Det var ju Sanne och Lina som fyllt 21 som ordnade festen, med temat bönder o bonnaluder :)

Såhär såg jag ut :).
Borde haft jeansshorts men hade inga snygga så fick bli en medelhavsbonde ;P



Först träffades jag, Mattias och Peter K hemma hos Peter för att grilla och spela lite spel.

Mattias brände handen på grillen! :D

Mattias och Peter K

Pepperstek och, rotfrukts- och grönsakswok, supergott =) 
Lunsan hade gjort woken. Lunsan och jag har ridit tillsammans i flera år men hade ingen aning om att det var Peters mamma :D

Sen blev det en omgång Settlers, jag förlorade :(

På promenad mot bonnafesten. Dags för en pissepaus.
Vi plockade en bukett med blommor på vägen :D


Stövlarna samt mina trätofflor åkte på innan ingång :P


Vi fick börja med att leka massa lekar, tex hoppa säck, gå på händer med en sked o potatis i käften och springa runt en stolpe :D. Sen blev det fest resten av kvällen. Jättekul att prata med gamla kompisar och folk från förr =)
Mulle var kvällens sötaste bonde :)


HAHA! :D



Tim o Peter K med en våt kökshandduk :P

Våt handduk på magen också!

Så småningom hamnade vi på Natti och bonden Mattias i deras foaje :)


Det blev en mkt trevlig kväll :)


Idag har jag inte gjort alltför mkt. Planerat hösten lite och varit ute på en springtur med pappa. Jag ville springa en kort runda eftersom jag bara sprungit en gång sen min månadsförkylning, men pappa drog ut mig på 2,5 kilometer i fullfart så blev inget med det. Känns dock ganska bra nu efteråt :).

Kräftskivan och Sailet i helgen var också skojj. Det blev först brunnsparken o kräftor och sen marinen och Nivå. Kommer bilder på det nu i veckan också =).

Jag håller på att sakna ihjäl mig efter Stina .. :( måste verkligen försöka ta mig härifrån snart.
Blir det som jag hoppas så kanske det blir ganska snart t om !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0