Träningsvecka!

Tjaa!

Denna veckan har varit riktigt effektiv när det gäller träning. Har redan hunnit springa runt 3 km tre dagar denna veckan. Däremellan har jag hunnit med cykling o långa promenader med Selma också :)

Jag håller ju på att planera en Australienresa så har tagit det ganska lungt denna veckan. I onsdags efter jobbet mötte jag Kasper och co på Dropkick efter jobbet innan vi gick hem en sväng till Mattias. Sen har jag och mamma flitigt följt friidrotten. Pappa är uppe hos farmor och farfar för att gå gammelmormor Esters begravning. 103,5 år blev hon, riktigt imponerande! 

Jag ska verkligen försöka uppdatera lite mer här i fortsättningen. Har fortfarande sailetbilderna att lägga in ju o ikväll blir det väl fler. Sen snart kanske jag kan skriva mer om Australien också ;)

Ikväll blir det fest i brunnsparken hos Kasper och sen antagligen Natti av bara farten :)
Dags för en dusch, sen hämta öl på Påtorp! Trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0