Taco fest & Musikquiz

Hejsan!

Igår blev det inte heller mkt tid över för blogguppdatering eftersom jag städade som en galning hela förmiddagen och sen kom Stina med sin dator. Vet ni vad vi gjorde med den? Vi formaterad den, med lyckat resultat :D! Tur att vi hittade en steg för steg guide på nätet med bilder!
Sen åkte vi en sväng till Maxi o handlade saker till tacofesten. Vi 6 kom Jennie, Ellie och Linn hit och så hade vi avskedsmiddag för Stina. Det var himla trevligt :). Undra dock hur länge jag kommer stå ut när Stina flyttat? ;( En vecka kanske, sen lär jag flytta efter! Detta har varit den sjukaste och bästa sommaren någonsin faktiskt :S
 
Idag ska jag måla garaget o krama Stina hejdå, annars händer inte mkt.
Imorgon blir det jobb, sen Kräftskiva el-Grande 2009 innan Sailet o eventuell fest med marinen?
Kräftskivan i brunnsparken lär jag få gå på ensam men sen innan Sailet kommer Elina och Nathalie :)

Tacofest!
Jag svängde ihop en björnkaka också :).

Ellie vägrar foton och söta Linn :). Ser ni garaget i bakgrunden som jag ska måla?


Musikquiz på JH!
Förra onsdagen var vi på Musikquizfinalen på JH. Vi blev inte placerade men måste säga att vi var jäkligt bra faktiskt :)
Efter musikquizen kollade vi på film hos Mattias, The Hangover , sjukt rolig film!
Sanna och Björn!

Lulle och Ivan!

Peter K och Mattias!


Millegarne
Förra torsdagen tillbringade vi på Millegarnes strand. Jag cyklade ut dit! Var dock inte alls så jobbigt som jag trodde d et skulle vara.

Mattias hittade en nyckelpiga!


Mattias och Johan



Kommentarer
malinm.se - en smart brunett!

Men det låter hur underbart som helst :) vi får se vad vi ska hitta på när vi är borta, vi har också det mesta på vårt hotell :)

2009-08-13 @ 12:02:10
URL: http://malinm.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0