Filmmys vs möte med vildsvin!

Later on.. kl 02.00

Elina och jag har haft en supertrevlig kväll :).
Dock somnade vi båda två i soffan så jag kom nyss hem! Mötte ett vildsvin IGEN på vägen hem, och fick göra mitt livs första riktiga panikbromsning! Tur att reflexerna satt där dom skulle!
Nu ska jag snart sova och ta en riktig sovmorgon imorgon.. sen skriva listor!



Det har varit två händelserika dagar på Maxi. Igår kände jag mig som en zombi i kassan efter en natt i Karlskrona, men lyckades hålla mig vaken. Framåt kvällen kom det först en transvestit i min kassa. "Hon" såg mkt trovärdig ut o var väldigt trevlig :P. Sen försökte en kvinna sno med sig halva sminkavdelningen, men larmet gick i min kassa. Sen stod hon faktiskt snällt där o väntade medan jag ringde vakten, samtidigt som hennes kompis visade upp en fylledans.
Idag kom The Scanningman i min kassa o fick en avstämmning. Inte helt oväntat så stämde det inte alls, när jag bad honom lyfta kassarna så dök det upp en hel del grejer. Tror han kommer bli avstängd efter detta iaf.
I övrigt så har det varit mkt trevligt folk i kassorna denna helgen :)

Nu ska jag ut på lite filmmys hos Elina, (med en film som jag hittade på barnavdelningen).. men tänkte uppdatera här inatt om jag orkar :). Imorgon är det massor med grejer som ska fixas så kan inte vara iväg så sent!

Elina och en hamburgare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0