Fest hos Kasperr

Heeeye! :)

Just nu går allting så himla bra för mig! Har verkligen gjort mig förtjänt av det också efter denna sommaren.
1/ Lördagens fest var verkligen lyckad, trots vissa missöden.
2/ Jag är populär på Maxi bland kassaledarna och det märks inte minst på lönen.
3/ Fick drömtiden jobb 14-21.10 på söndag, kmr tjäna 1800 på 8 timmar  och jag fira min lön lördagen :)
4/ Reseplanerna går ännu mer framåt.
5/ Det ringde en skum typ från iForm och sa att jag som tack för en undersökning ska få två nr + ett knivsett värde 700 kr hemskickat?
6/ Har fina vänner :)

Äntligen har jag koll på mitt liv och känner mig lite som en ny människa :)

Imorse var jag uppe tidigt och väldigt trött, trots att jag sovit nästan 10 timmar. Hade tid på läkarstationen för en sak, men råkade nämna en leverfläck också precis när jag skulle gå. Så han slängde upp mig på operationsbordet och tog bort den. Några timmar senare kommer han och handlar av mig på Maxi, lite pinsamt eftersom leverfläcken satt på ett lite privat ställe och han var typ 30.
Sen har jag jobbat och varit ute och sprungit nu ikväll också. Jag blir orkar verkligen mkt mer varje gång och springer snabbare så det är kul :).

Här kommer ett urval av bilder från i lördags. Martin löpte amok med min kamera och tog 150 bilder.. på 3 timmar ;)
Förfesten var riktigt rolig innan det spårade ur lite på Natti sen. Eftersom Jonatan pluggar i London och John kmr från England så fick jag prata massor med Englska :). Jäkla vad duktig man blir på fyllan!

Kasper o Filippa

Jag och Martin

Emma och Jag :)

Pelle guldfisk?

Filippa och Linnea

Frida :P

Emma!

Emma och Danieel

Jonatan och Martina!

Kvällens stjärna :)

Kan inte minnas hans namn, Andreas och Mr England :)

Jonatan, Kasper och Martina

Amanda, Filippa, jag, Linnea och Sarah :)

Emma och Martin


Mr England, även kallad John.

Jag, fyllesmajlet och Emma =)

Nattmackan ;)



Imorgon ska jag ner på utförsäljningen på JC och se om det finns något jag vill ha. Sen tror jag vi ska ut till Järnavik för sol och bad :). JUst nu är det jag, Martina, Emma och Filippa som jag vet, men skulle tro att vi blir fler än så =)

SOv gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0