Binge Drinking!

Hello! :)

Vi börjar med utekvällen igår! Nu är jag invigd i Miles Binge drinking :D
Pipper och pojkvän hämtade upp mig vid 10 tiden. Pipper hade dock jouren och hade blivit utringd så hon släppte bara av mig och Paul i stan och körde sen vidare. Vi var ett gäng med typ 15 pers, varav bara 4 tjejer, soom gick från pub till pub. Tydligen är det så man gör här :). Sizen på ölen här är inte att leka med heller. Säkert 0.5 liter i varje glas :O. Fick i mig 3 sånna på bara någon timme, så blev ganska svajigt där ett tag! Fick lugna mig med vin resten av kvällen sen. Efter pubbarna hade jag planerat att åka hem eftersom jag skulle upp tidigt. Men hamnade inne på nattklubben iaf, av någon anlednig. Wiie vilken nattklubb :D. Den var stor, hade jättehäftigt ljus och bra musik! Mot slutet där inne kom Pipper också tillbaka och gjorde oss sällskap :). Att ABBA kom som sistalåt gjorde blev grädden på moset, kunde sjunga med i hela :D.

Blev billigaste utekvällen någonsin också :). Spenderade 0 kr! Blev bjuden på alla dricka av olika personer, Paul bjjöd mig dessutom på inträdet. Tänkte köpa ngt till honom och Pipper innan jag åker hem för att dom var så snälla :).

Idag har det blivit en vääldigt lång dag!
Somnade som en klubbad säl inatt vid 3, tillsammans med TV-dosan och diverse olika saker i sängen. Minns att jag tänkte på att ta bort alla saker inatt, men när jag vaknade låg dom kvar där iaf :P. Fick sova nästan 4 timmar innan alarmet ringde kl kvart i 7 igen. Mådde verkligen skit och såg helt hemsk ut med rödsprängda ögon och likblekt fejs. Men efter massa vatten och lite frukost så ordnade det faktiskt upp sig :). Efter att ha fixat hundarna kom Caren och hämtade mig halv 9 för att ta med mig till Agilitytävlingen. Blev en himla trevlig dag, med massor med prat. Caren har pratat med mig 8 timmar konstant så känner att mitt huvud är helt slutkört :P. Pratar med älsk på Skype nu samtidigt och faller hela tiden in i engelska när jag inte tänker mig för! Men blev bra träning idag, borde umgås mer med Caren :).
Efter agilitytävling åkte vi in till stan med, och så bjöd hon mig på Sausage rolls :) . Mumsigt, bland dom bästa jag ätit faktiskt. Dom Nicola köper brukar inte vara så kryddiga som dessa var!

Miles och Matt. Matt bjöd mig på en himla rolig bugg =).

Matt, Paul och en av tjejerna i gänget :P

Pipps och Paul


Miles och Paul :D

Matt igen och han nere till höger var också med oss!


Nu ska jag kolla lite Criminal Minds innan jag somnar! Good night! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0