Shopping i Darlington imorgon!

Nu har jag precis packat klart för imorgon :). Bussen kommer gå redan kl 8 så blir ännu en tidig resa!
Kommer sen ta en timme innan jag är framme, så blir lagom till när affärerna öppnar.

Det som ska tittas på/köpas är:
- Mugg & underlägg(typiskt engelskt)
- Skor, pumps eller ballerina eller båda(?)
- Ansiktsrengöring och kräm (ska köpas på Superdrug)
- Leggins
- Kofta/Cardigan
- Ring
- Klocka
- Hårspännen
Presenter: Veterinärerna, Nicola&Martin och Angela.

Angela kommer sen och hämtar upp mig i Darlington kl 6, så blir en lång dag :). Upptäckte nyss att mina gympaskor har hål i sulan, så måste ha stövlarna imorgon igen :/. Kommer förmodligen få väldigt ont i fötterna i slutet på dagen...

Bara en vecka tills jag åker hem nu! Håller på och planera vad för sprit som ska köpas hem :P. Blir iaf Rosèvin, Baileys och en flaska Whisky. Whiskyn ska delas med pappa iofs. Jag vill bara ha den till att göra Irish Coffee och behöver nog inte riktigt en hel flaska, är ju ganska dyrt! Emmy lyckades äntligen svara på det som jag undat i flera veckor, man kan handla i Tax-freen på Heathrow! Har 3 timmar att spendera där, så skönt att slippa stressa med att handla i Newcastle!

Haze älskar att leka med bollen. Han är himla duktig för kommer och lämnar bollen till mig och studsar sedan runt tills jag kaster iväg den, då är han som ett skott efter den =)

James, vill också leka med bollen, men har inte en chans för Haze är på den hela tiden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0