Pubrunda! :)

Jag la in dom här bilderna innann jag åkte iväg :). Vilket nog var bra för är ganska full nu och har ingen hörsel kvar :D
Har iaf haft mitt livs bästa utekv'äll :D, så himla kul! Självklart blev ABBA och Super Trouper sista låten på klubben vilket bara gjorde allt ännu bättre :). ¨ Tog n¨ågra bilder som jag lägger ín imorgon tror jag! :D

Min engelska sög verklige´n på slutet :D. Tror jag pratade Svengelska nu med Pipper o Paul bilen hem:/. Nytigt eftersom Pipper var nykter :P, på söndag ska vi ut ígen :)

 Nu måste jag försöka smyga till toan o tvätta bort smink. Kmr bli svårt eftersom mina öron tjuter, så hör inte vad jag gör för oljud :S. 06.30 ska jag upp och släppa ut hundarna o sen åka på Agilitytävling med Caren :).
Hörs på kvällen imorgon! Nattii!

Så här såg jag ut :). Visste inte hur dom andra skulle se ut, så ville inte klä upp mig för mkt!


Lite Make-up också :P

Min är verkligen skirbra på att framhäva långa ögonfransar :). Longitude från L'Oreal, halva priset på Svanen, endast 65 kr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0