Nya frillan!

Så här ser nya frillan ut!
Bilden tog jag kl kvart i 7 imorse, men tycker jag lyckas se riktigt pigg ut ändå! Frisören la massor med tid på att platta håret, så titta riktigt noga nu för lär dröja innan ni ser det platt igen:P

Har verkligen haft en superbra dag i Newcastle idag. Dock tror jag aldrig någonsin jag haft såhär ont i fötterna :S. Ser att blåmärken börjar träda fram under foten nu :/, vattenblåsor finns det också.. men har ju som sagt gått konstant i 10 h, bortsett från min korta lunch på Mc Donalds! Hade kunnat spedera 3 dagar i Newcastle istället för 10,5 h, för hann inte med hälften av allt jag ville göra, men känner mig ändå ganska nöjd =). Är väldigt trött nu, så skriver mer + lägger in bilderna på shopping och byggnader imorgon :)



Kommentarer
Kim

Grrr*

2009-04-03 @ 01:44:35
Kimpe

Grrr*

2009-04-03 @ 01:46:01
Vevve

Det blev jätte fint!! Håller med Kim där, vilken snygging ;D hihi!

2009-04-03 @ 11:18:47
Cilli

vad bra det blev=)

2009-04-03 @ 16:12:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0