Landermason!

Hello!

Konserten igår var jättebra och trevlig :). Som förband spelade en grupp Irlänsk musik. Sen Landermason som bandet hette spelade jazzaktig musik med influenser från lite andra stilar. Ni kan kolla på deras hemsida om ni trycker på namnet. Hon hade grymt häftig röst, vet att älsk hade älskat den. Anders min gamla spellärare hade nog också gillat det, för spelades både klarinett, saxofon, flöjt, gitarr och piano. Angel Of The North och en låt om Robin Hood Tree var väldigt bra =). Jag tkr Engelsk musik är bra!
Blev bjuden på mycker denna kvällen också. Två pint med öl, av märket Dave ;). Fick lära mig att en pint= 0.5 liter. Och sen en drink med citron smak! Jane hade även med sig massa påskgodis, så blev sånt också :O. Jag var tillbaka här vid 12-tiden så var ju lite bättre än i torsdags. Pratade dock med älsk till kl ett, så blev bara sex timmars sömn iaf..

Idag har Nicola varit på Möhippa, så Jodi och jag har tagit hand om hundarna. Måste säga att vi är ett himla bra team =).
Nu väntar jag på att maten ska bli klar, och sen ska jag gå en promenad tänkte jag. Senare ikväll ska jag käka påskägg och kolla någon film :).

Imorgon blir det veterinärstationen och sen måste jag börja ladda för min shoppingdag i Darlington ;).
Jag ska också försöka lägga in bilderna från agititytävlingen imorgon. Dom blev faktiskt ganska bra nu när jag kollade :). Dock är det ju sista dagen innan ansökningen går ut till högskolorna imorgon, så måste fixa med det också!

En öl avklarad, och massor med goda påskchokladägg  ;)

Glömde ta bilder förutom när hon spelade klarinett =)

Här har vi:
1. Nickys och Tinys män.
2. Paul och Pipper som gav mig en otroligt rolig utekväll i torsdags!
3. Och några folk, tog mest bilden för att få med puben(övervåningen).
1.
 2. 3.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0