Afholdelse af test på Det Biovidenskabelige Fakultet‏

Wiie ett steg på vägen!
Den 1 maj ska jag till Köpenhamn och göra ett prov inför veterinärutbildningen! Fick min kallelse idag :). Provet kommer bestå av frågor med olika svarsalternativ + en motiverad ansökan. Känner att det kan bli så att det går ganska dåligt för mig på frågorna, men det är ju värt ett försök iaf!

Veterinärerna ringde mig tidigare idag med och undrade om jag ville med på bio ikväll! Dom kommer och hämtat mig redan kl 5, så tydligen bjuds det på middag innan också :). Vet varken vart vi ska elller vad det är för film så får återkomma med det imorgon! Jag tror kanske Tiny sa Harrogate, men isf är det 1 timme iväg nära Leeds, så kan ha hört fel :P

Trevlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0