Det nalkas hemresa!

Heej!

Om exakt en vecka sitter älsk och jag på Ferali och avnjuter en tre rätters middag! <3

Dagen igår blev så jäkla bra! Hittade allt på min lista + lite till så kändes så himla skönt :). Eftersom det mesta inhandlades på Primark också så spenderade jag nog bara 1000 kr på hela dagen! Lägger in bilder och berättar allt imorgon! Har tagit kort på all shoppingen också, så visar det också :)

Idag har jag förövrigt målat hela insidan av kenneln. Har tidigare målat nästan hela utsidan också(kenneln är en stor byggnad, vet inte rikigt vad jag ska uppskatta den till men är 10 boxar + 6 mindre rum, tex kök och trimingsrum). Dessutom är det ganska tråkigt att måla enligt mig.. men var iaf roligare att göra insidan eftersom jag kunde lyssna på radion. Både ABBA och Roxsette spelades friskt :).  

Har ni läst om Susan Boyle föresten? Hon som hånades av juryn i Britain's got talent i söndag(tror jag) för att sen sjunga svinbra. Aftonbladet har haft stora rubriker om henne hela veckan! Jag kollade på det i söndag och tänkte exakt samma sak som juryn uttryckte. Man trodde det skulle komma ngt pinsamt... Sen efteråt bara börjar hon promenera ut :D

TITTA OCH LYSSNA HÄR!



Kommentarer
Vevve

Guud va bra hon var!! Jag blev helt chockad! Hemskt att man dömer på utseendet så:P

2009-04-18 @ 07:33:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0