Sjuk?

Heeej =)

De senaste dagarna har jag mått väldigt konstigt :/. Känner mig väldigt trött och har ont i huvudet emellanåt..
Ska snart sova, men vill se vem som åker ur idol först =). 

Min dator vill inte starta alls längre, så ska lämna in den imorgon tänkte jag. Nu har jag lånat pappas bärbara dator och ligger här i sängen och skriver =). Just precis nu kom dessutom min vovve insmygande, vet inte vad hon vill? Lägger sig i alla fall på det kalla golvet !

I helgen har vi varit hos farmor och farfar på Liljebacken :). Tog lite bilder med de får vänta tills jag fått min dator lagad. Vi hade i alla fall trevligt och igår plockade vi massor med svamp!


Vet ni vad det är för dag imorgon?
Det är den 30/9 och 2 år sen älsk och jag blev tillsammans <3


Nu börjar Idol och vovven bökar runt på min datorstolsmatta :P
Sov Gott :) pusss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0