Operation

Hejhej!

Det första jag fick veta imorse var att min vovve inte alls mådde bra och att hon skulle in till karlskrona och operera bort livmodern. Vi har ju misstänkt att det har varit något med den för hon löpte massa sist och har varit hängig. I helgen matvägrade hon ju helt och idag var hon väldigt dålig. Så pappa och jag åkte in och lämnade henne i morse och sen operarades hon vid ett. När hon fick komma hem vid 8 ikväll var hon väldigt mycket piggare och glad =). Dom har ju plockat bort både livmoder och äggstockar så det var ett ganska långt sår, därför har hon en rolig tratt på sig. Hon kan ju inte hantera tratten för fem öre heller :D. När jag kom hem från träningen hörde jag några brak innan hon kom springande samtidigt som hon törnade i väggar och golv för fullt. Så himla söt =). Hon lär sig väl så småningom att det krävs att hon tar ut svängarna lite. Hon ska ha denna tratten på sig i tre veckor ungefär. Den 19e ska jag på återbesök med henne så de får ta bort stygnen.

I helgen har jag varit på min kusins bröllop i Skara. Var verkligen jättefint och lyxigt. Sånt bröllop som jag vill ha =). Berättar mer när bilderna kommer. Mallorca bilderna kommer också snart, har inte riktigt haft tid och ork.
Jobbigt att vara arbetslös :P. Ska till Maxi och hämta mitt nya schema imorgon, så sen har jag ännu mindre tid. Sen ska jag hinna läsa upp betyg och åka utomlands detta året också. Vet inte när jag ska klämma in allt!

Ha en fin kväll =) pusss!

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0