Helgen, Söndag!

SÖNDAG
 
Igår var det en riktig städdag :). Städade hela rummet + damsög hela nedervåningen av huset. Sen eftersom jag har parkettgolv på mitt rum letade jag upp lite fina mattor som jag kunde ha under tex datorn och datastolen. Blir så mycket repor i golvet annars. Jag passade även på att laga min bikini och lite sånt.
På eftermiddagen var det jobb. Trevliga pengar på en söndags kväll , 150% extra på lönen =).


Idag har jag först varit och ridit innan älsk kom hit med fika :). Fikan som jag sedan tränade bort ikväll. Nu efter träningen är älsk här igen så jag måste sluta skirva nu.

Vovven har ju någon konstig knöl i ena änden av såret så vi får kanske åka in med henne imorgon igen :(. Hon är dessutom väldigt hängig..  Pappa ska ringa till veterinären imorgon.

Sov så gott =) puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0