Helgen, Lördag

LÖRDAG
I lördags var det hopptävling för de stora hästarna på Cirkusplatsen. Jag cyklade dit vid 10 tiden för att kolla på de tre hästarna från Millegarne som skulle tävla.

Jocke och en av Fåglasångs hästar. Sen Jocke och hans egna häst Caliterra 
  

Extender, en av Millegarnes hingstar. Han är bara 4-år och skulle bara gå felfritt vilket han gjorde. Förutom som hopphingst har han även kvalat till Breeders som gångartshingst :)
  

Tobbe som jobbar på Millegarne med sin häst. Den är även den bara 4-år så skulle sätta felfria rundor och det gjorde den i båda klasserna. 
 
  Fian var funktionär :D

Jag blev kvar på tävlingen nästan hela dagen. Ylva var ju hemma för här för att kolla på Jocke, så det var kul att träffa henne =).

På kvällen så gick Fian och jag på bio och såg Mamma Mia. Den var verkligen jättebra :). Vill också ha mitt bröllop i Grekland! Såg så himla fint ut =).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0