Helgen, Fredag

Halloj!

Min dator fungerar inte riktigt som den ska, så det är därför jag inte har kunnat uppdatera något! Skulle ha lämnat in datorn på Stockmarkers idag, men då funkade den ju såklart. Tänkte lämna in den imorgon istället så jag kan använda den ikväll :P.

En sammanfattninhg från helgen kommer här

FREDAG
Klockan 9 skulle vovven på återbesök hos veterinären i Karlskrona för att ta bort stygnen, så älsk och jag körde in där med henne. I samma ögonblick som vi öppnade dörren till mottagningen insåg hon vart hon hade hamnat och slog på en tvärnit. Så himla söt :). Hon hatar verkligen veterinärer. När man kommer till vår vanliga veterinär i Nättraby vägrar hon att ens hoppa ur bilen :).
I alla fall så var hon duktig när de skulle dra ur stygnen. Låg snällt på rygg trots att man såg att hon tyckte det gjorde lite ont :/.
Sen så körde älsk och jag till Willys där vi köpte lite fika medan vi väntade på att OnOff skulle öppna! När dom gjorde det kl 10 så tittade jag på mobiler. Behöver ju ha en ny nu, där 3G-bredbandstäckning är ett måste! Hatar att inte ha någon täckning så fort man kommer ut i skogen lite! .. Sen så gick vi och kollade på lite kläder och skor inne i Karlskrona också innan vi körde hem.
Selma såg sen väldigt ledsen ut resten av dagen och när vi kom ner efter att ha kollat på film hittar vi henne i min säng. Hon får ju bara vara i köket, tvättstugan och hallen, och det brukar hon ha väldigt bra koll på. Men hon tyckte väl att hon förtjänade att få sova i min säng =).  
  
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0