Hoppremiär :)

Hejhej!

Idag har det varit ännu en sån aktiv dag från min sida =).
Jag tog en liten sovmorgon till klockan nio ungefär. När jag skulle gå upp ur sängen börjar älsk att prata i sömnen :D. En massa meningar blev det, har aldrig hört någon säga så mycket. Han sa väldigt roliga saker också :D. Kan inte skriva det här för då kommer han bli väldigt arg, men han snackade bla lite virrigt om Xboxen som han köpte igår :).
När jag hade lyckats släpa upp honom ur sängen käkade vi frukost tillsammans innan jag åkte ut till Mille vi halv 11.
Där ute red jag först Stromboli. Fick lite hjälp av Johnny och det gick väldigt bra :).
Sen så var det dax för min och Jackys hoppremiär =). Han var jätteduktig och jag livrädd, haha! :P Jag har ju inte hoppat på flera år, men när man väl kom in i det var det riktigt roligt. Blev inga höga språng, maxade väl på 80-90 cm, men det räckte väldigt bra för mig!

När jag kom hem hade klockan hunnit bli nästan halv fyra och jag var vrålhungrig!
En timme senare körde jag in till stan för att lämna in min dator (den kronglar igen). Sen hem igen och ladda inför träningen. När Cilli och jag kommer till träningen upptäcker vi att den vanliga tränaren är sjuuk och att vi ska ha tråk Jane. Hennes program + musik är extremt dryga :(. Dock ganska jobbiga, men det väger inte upp det hela. Jag cyklar ju dessutom fram och tillbaka, så har hellre ett roligt program som är mindre jobbigt.

Sitter här nu och är helt slut i både kroppen och huvudet! Älsk är ju hos Emil så honom kommer man inte se något mer av idag! 

Nu tänkte jag att jag skulle lägga mig i sängen med en bok =)
Sov gott, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0