Lussemuffins!

Hejsan !

Idag blev det först ridning innan jag och älsk åkte till stan. Det var halva priset på hela Breeze så skulle se om jag hittade några kläder. Tycker dock inte dom hade något snyggt så det sket sig. Hamnade inne på Svanen istället där det blev både en foundation, concealer, rouge och ett sätt med olika sminkborstar.

Foundation: Max Factors Age Renew, 150 kr. Den är tydligen inte bara till gamlingar även om namnet låter så. Fick bli den eftersom det var den enda foundationen som hade tillräckligt ljus färg till min hy.
Concealer: Där fick det bli Max Factors Erace Cover-up Stick, 80 kr.
Rouge: L'Oreals Blush Delicieus i en ganska rosa färg, 109 kr. 
Penselsett från Max Factor och varit parfymprov till mig och älsk fick vi på köpet. Jag hade dessutom hittat en rabattcheck på 50 kr i tidningen så kom ganska billigt undan. 
Parfymerna var Kylie Minogues, Darling & Tommy Hilfingers, EST 1985. Båda två luktade väldigt gott, speciellt älsks :). 
Ska testa sminket imorgon så kan återkomma med en kommentar om ifall de var bra sen!


Efter stan så blev det mat här, klyftpotatis, lövbiff med bearnaisesås :).
När älsk hade kört hem för att ladda inför sin bandymatch så satte jag igång med att baka lussemuffins!
Dom var både lätta att göra och gick hyfsat snabbt. Dessutom blev dom väldigt goda :). Receptet hittade jag på arla.se om det är någon som blir sugen! =)
 

 Nu måste jag sova!
Ska jobba mellan kl 07.55 och 19.00 på Maxi imorgon, så det blir ett riktigt långt pass!
Sen på lördag bär det av till Tomelilla, med ett shoppingstopp i Kristianstad. Sen på söndag ska min kusins barn döpas =)
Nattinatti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0