Utelåsta!

Jag glömde berätta !!

När jag kommer hem från Mille så upptäcker jag min minsta brors väska och mopedhjälm utanför huset. Dörren är ju såklart låst och medan jag står där och ringer på dörren så kommer bror gående från skogen . Det visar sig att vi är utelåsta :/.
Bror som hade sin mobil inomhus hade redan väntat ett tag. Jag ringde till både mamma o älsk, men ingen av dom skulle komma förrän tidigast om 25 min. Bror och jag vinkar lite till vovven innanför fönstret innan vi bestämmer oss för att ta en promenad. Blev en riktigt trevlig sådan :). När vi kom tillbaka så var fortfarande ingen hemma. Fick vänta i ytterligare 5 min innan pappa och John som hade varit ute och åkt rullskidor kom hem. Då hade bror väntat i nästan 45 min utomhus och jag i 35 min !!

Gonatt igen! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0