Room makover!

Blev ingan Mallorcabilder ikväll, lovar däremot att fixa klart dom imorgon!

Jag cyklade ju hem till älsk vid 4 tiden idag. Både älsk o hans pappa var på hockey så jag hade huset för mig själv. Min uppgift var att genomföra en storstädning av hans rum. Jäkla vad kul det var och jäkla vad bra det blev :). Slängde ut massor med grejjer och hittade endel intressanta saker. Bla saker från när han var liten, massa söta CD-skivor och hans spexfoto från i 9an :D. Spexfotot snodde jag med mig hem :). 
När älsk o hans far kom hem vid 8 fick jag exakt den reaktionen jag ville ha + lite till. Älsk pappa blev så till sig att han började disskutera nytt golv, väggar, tapeter osv. Han lovade även att köpa en TV till rummet och att betala gardiner och sånt som jag vill ner och köpa i veckan! Fast meningen är väl att älsk och jag ska skaffa lägenhet snart istället, men gör ju inget om rummet blir fint så länge :).

Sen bjöd älsk mig på pizza innan vi kollade på Wallander.
Nu har jag kollat på sista avsnittet av Ensam mamma söker. Tycker Johanna valde fel kille vilket kanske hade visat sig lite också. Tror det kommer gå bra för Nina och Mikael =)

Nu ska jag sova! Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0