Mjölkchokladtårta med varma hallon!

Hejsan!
Mjölkchokladtårta med varma hallon
Tog precis en paus i mitt tårtbak :). Håller ju på med efterrätten till fars dag nu. Eftersom jag jobbar både lördag o söndag så kändes det skönt att göra tårtan redan idag. 
Det blir en Mjölkchokladtårta med varma hallon :).
Botten är klar nu och sen efter idol ska jag göra överdelen. Kan säga att smeten var väldigt god iaf! :P. Sen ska tårtan in i frysen, så bara dekorationen kvar att göra på söndag!
 
Har bestämt att det blir min Kycklingpasta med fetaost till huvudrätt också! Slutar ju jobba kl 3 på söndag så skulle tagit för lång tid att göra en alltför avancerad rätt. Min kycklingpasta går ganska snabbt + att både Gustav och älsk tjatar om att få den :). 

Annars idag så har jag varit ute och ridit på Millegarne. Matilda är ju hemma nu och rider Jacky så jag fick rida Sotis och Pluto istället. Matilda verkade väldigt nöjd med Jacky, så jag har skött mig :P.

Nu ska jag kolla på Postkodmiljonären i väntan på Idol!
Sen när älsk kommer ska vi kolla på Narnia, Häxan och Lejonet. :)

Trevlig helg! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0