Mallorcabilderna kommer snart =)

Hej!

Vet att jag har varit jätteseg med dom där jäkla Mallorcabilderna, men har inte riktigt haft tid och sen glömt bort det :P.
Nu har jag iaf plockat ut dom som jag tänkte lägga upp här, blir 57 av 550 st :O. Kommer ju inte vara så många av alla dom bilderna som togs, men 57 st bilder kommer ta väldigt lång tid att få in här! Tänkte börja att lägga in dom nu innan maten, sen cykla hem till älsk en stund och sen ikväll fortsätta med bilderna. Tanken är att publicera dom antingen ikväll eller  imorgon! :).

Började min dag idag med att kolla på en skräckfilm som jag spelade in inatt, Lida baserad på Stephen Kings bok. Vet inte riktigt vad jag tyckte om den, för spolade ganska mycket eftersom jag tyckte den var äcklig :P.  Fast det är ju syftet med en skräckis, så antar att den var ganska bra. 
Sen tog jag och vovven en långpromenad i skogen eftersom det är jättefint väder här idag :).  Ångrar att jag inte hade med mig en kamera bara för hade gått att ta jättefina bilder på vovven vid en myr eller sjö i skogen =/.

Nu ska jag sätta igång med bilderna !
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0