Lördag!

I lördags hade älsk sin premiärritt :)

Lyckades äntligen få med älsk till stallet :). Fast inte mitt stall utan det stall där Cilli rider.
Martin var ju också med så han kände väl att han hade lite stöd.  
 
Vi bestämde oss för att ta en tur i skogen med Ivan och den lilla shettisen Victor :).
Älsk blev störtförälskad i Victor på två sekunder. Under hela den promenaden som vi gick i skogen envisades han med att leda Victor. Förutom dom 5 minuterna som han red på Ivan då, och då var vi nog ute och gick i 1,5 timme :)

Sen på kvällen så gick Cilli, Fian och jag på bio inne i Karlskrona. Martin bjöd oss på biljetterna för att vi inte skulle hålla oss borta från deras lan. =)
Vi kollade på Rallybrudar som jag verkligen kan rekomendera ! Vi skrattade massor tillsammans med resten av biosalongen  :).
När vi kom tillbaka till Johannes vid 12 tiden så spelade vi Wii och köpte kebabrullar :P.

När jag sen gick och la mig visade min stegräknare på 9984 steg ! Så den skogspromenaden med hästarna gjorde verkligen susen och då red jag ändå en bit.
Man ska egentligen gå 10 000 steg om dagen, men mitt rekord sedan tidigare ligger bara på 6 000 någonting. Om man ska gå 10 000 får man typ gå tre långa promenader varje dag och jag brukar nöja mig med en lång och en kort. Det dumma är att jag inte kan ha den på mig när jag är i stallet, för vill inte råka ha sönder den. Men det blir väldigt många steg i stallet, minst 2 000 så om man lägger på det på 6 000 så är jag iaf uppe i 8 000.

Bilderna har lite dålig kvalitè för Lisa hade ändrat på kamerainställningarna och jag upptäckte inte det förrän på sista bilden :/.
Victor och Ivan

  
Victor och älsk! Så söta :)

Han vågade sig på en liten ridtur också.



Kommentarer
Anonym

Så hiiimla söt ponny! =) Shettis? =)

2008-11-19 @ 22:31:10
Matilda

Japp en shettis :)

2008-11-23 @ 14:54:55
URL: http://billi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0