YES!

Jag fick MVG på nationella Fysik B provet :D. Kan inte fatta det, skrek rakt ut av förvåning när jag fick provet :P. För första gången någonsin på ett fysikprov var jag nästan bäst i klassen! haha. Hoppas jag får det i slutbetyget också, men vet inte, hade bára några poäng över. Dock sa han att det hade varit ett väldigt svårt prov så de skulle se  lite mellan fingrarna :).
Religonen blev också toppbetyg, detta har varit ett ovanligt lyckat år för mig :). Synd att jag inte kunde skärpa till mig lite tidigare!

Sen i eftermiddag har jag, Fian och Cilli varit i Karlskorna och shoppat. Det slutade med att jag bara köpte ett Mineralpuder. Eller foundation i puderform är det. Brukar kosta 180 kr , men just nu kostade det bara 145 så passade på att köpa det. Har precis lagt en ansiktsmask, så ska testa det sen när jag tvättat bort den och fixar en ny makeup =). Så får vi se om den funkar! Blev en skittrevlig dag i alla fall, trots att jag inte hittade så mycket!
Fian och Cilli är en så himla rolig kombination :D.

Nu tänkte jag kolla lite Lost medan jag väntar på älsk.
Egentligen har vi studentfest ikväll men orkar verkligen inte gå på den, ska kolla Eurovsion istället :).

Ha en trevlig kväll :) pusspuss

Bilder från idag, råkade bli så att enda gången jag kom ihåg att ta kort var när vi åt :D.
Cilli gör roliga miner eftersom hon blir arg för att jag tar bilder =)

image79 image80
image81


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0