Tråkkväll =/

Det sket sig med hockeykvällen, för älsk ringde och sa att han inte alls mådde bra.
Eftersom jag ska upp tidigt imorgon så var det inte så stor mening för mig att köra hem till honom då.

Blev att jag fick hjälpa bror med matte C och kolla på körslaget med mamma istället!
Hejja Team Cans, gillar hans stil =)

Glömde skriva innan att älsk och jag under hela gympasset lyssnade på en In Flames skiva som fanns där. Så jäkla länge sen jag lyssnade på dom. Har knappt gjort det sen vi var på deras konsert förra året!
Måste se till att ladda ner deras nya platta, har blivit dålig på att lyssna på musik den senaste tiden :O.

Nu håller jag på att ladda ner senaste avsnittet av So You Think You Can Dance och tänkte kolla på det innan jag kryper ner i sängen :). Där hejjar vi på Junior!

Ha en fortsatt trevlig kväll :)
Nattinatti
  image69
Taget av mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0