Sunny :)

Hejsan!

Idag har det varit jättefint väder :). Vilket var väldigt trevligt eftersom jag var ut på Millegarne och red imorse! Blev först dressyr i ridhuset och sen en liten tur i skogen:).
Sen var det snabba ryck till skolan, kom försent, as usual :l
Hade bara historia och dans idag, eftersom till företagsekonomin skulle bara de som ville repetera mer inför provet gå. Och jag anser mig kunna det =). I historian verkar det som att vi kanske inte ska ha något prov utan bara en inlämningsuppgift. Vilket hade varit väldigt skönt. Annars har vi fyra prov(GIS,företagsekonomi,historia, fysik) kvar + två redovisningar(GIS, religion), blää! Allt detta ska klaras av på mindre än 3 veckor!.
Efter skolan satt jag och Lisa kvar i typ 3 timmar och försökte plugga fysik. Blev dock mest att vi pratade :O!
Kl 5 var det dags för spelning med klarinett och komp-gruppen. Lisa och jag var de enda som kom :D haha. Så vi fick öva på mitt solo till Stipendiumkonserten istället, där Lisa ska kompa mig på piano:). Går bättre och bättre för varje gång. Min låt är så jäkla svår bara :/...

Nu har jag slappat någon timme med att kolla på Sanningens Ögonblick, helst sjukt program. Fattar inte varför han Linus satte sig där om han visste att han hade så mycket och dölja! Älsklingen och jag skulle klarat oss väldigt bra i ett sånt program, hopppas jag iaf :O, haha, nae men vi vet det mesta om varandra=).

GISpluggsdags nu!=/ + lite övning på pianoläxan som är kronglig! Håller på att grejja med massa ackordkomp i vänsterhanden och i högerhanden ska det spelas Killing me Softly som bara består av massa toner före och efter slagen! Lite krongligt att få allting att flyta på =). 

Ha en finfin kväll :) pussss! 

Btw, skulle få bilderna från valborg av Vevve senare ikväll =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0