Söndag

Hey :)

Den här dagen har bara rusat iväg.
Satte mig med fysiken ute i solen redan klockan 12 dag, sen höll jag väl på med skiten hela eftermiddagen. Bara fyra dagars plugg kvar, är jäkligt trött på det nu.
Jag lagade middag till familjen ikväll också, kycklingpasta med fetaost, min specialité ;). Blev väldigt gott.
Sen pluggade jag lite till samtidigt som jag kollde på hockeyn med älsk. Helt klart rätt att Ryssland vann :)!

Jag kom dock nyss på att jag har prov i Företagsekonomin imorgon vilket jag helt hade glömt bort :S. Har inte pluggat överhuvudtaget förutom det vi gjort på lektionen. Men har sovmorgon imorgon så ska försöka hinna läsa igenom det då. Ska möta Lisa i skolan på förmiddagen också och se om hon kan hjälpa mig med lite fysik=).

Nu ska jag sova, för känner mig helt slut i huvudet!
Får bli längre och intressantare inlägg när skolan är avklarad..
Nattinatti, puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0