Sommar och SOOL!

Hallåå =)

Har knappt varit vid en dator sen i torsdags så därför uppdateringen är lite dålig =).
Hela torsdagskvällen jobbade jag i alla fall på Maxi. Fick stå i självscaningen nästan hela kvällen och eftersom det är nyöppning denna veckan var det massa presenter som skulle delas ut. Detta ledde till att man fick prata väldigt mycket och jag kände hur trött min röst var mot slutet, fick tvinga den att prata högt :P.
Igår var det skola redan klockan åtta på morgonen med historia, har blivit bortskämd med sovmornar:). Sen hade vi en timmes vals och foxstrot träning inför balen. Det var väl inte speciellt svårt, men såg att vissa hade väldiga problem ;). Sen hade jag GIS och dans också innan jag körde bort till musikskolan för att öva på mitt solo med Lisa=). För första gången var vi inne i stora salen och Lisa fick kompa mig med flygeln istället. Den låter ju helt annorlunda och mycket bättre :).
När jag kom hem så ringde jag älsk så kom han hit och käkade med oss :). Är skitmysigt att sitta utomhus nu, alla våra bokar och körsbärsträd har slagit ut för fullt =). På kvällen kollade vi på Sömnlös i Seattle, var en himla mysig film faktiskt=).  Vi hittade den på svt 1 och kunde inte sluta titta på den, även om det var så självklart vad som skulle hända i slutet!

Klockan halv 9 imorse ringde Maxi och undrade om jag kunde jobba. Det kunde jag inte för måste verkligen plugga, så det är det jag är på väg till nu. Tänkte sätta mig ute i solen så jag kan få lite färg samtidigt. Är 25 grader här och inte ett moln i sikte :D.

Vi hörs senare :) pusss

Här får ni lite bilder på hur det ser ut utanför mitt fönster + utanför dörren :)

image74

   

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0