Smärtstillande resten av livet?

Halloj!

Dagen började med att jag körde upp älsk ur sängen, för att äta frukost utomhus :). 20 grader och fågelkvitter, klockan åtta på morgonen =), helt underbart!

Sen kom pappa hem med Selma från vetrinären. Hennes höftleder är typ inflammerade tror jag pappa sa. Värst var det i höger bakben. Nu ska hon käka smärtstillande ett tag framåt. Om hon inte blir bättre sen finns det en stor risk att hon får fortsätta med det resten av livet :(. Misstänkte att det var något sånt. Innan jul haltade hon ju och hade ont, då testade vi för borelia, men det var det inte. Efter någon veckor försvann det och hon blev hur pigg som helst. Sen för ett tag sen började hon spy och verka slö, för någon vecka sen verkade hon stel i bakdelen. Så allt detta berodde förmodligen på inflammationen.. :/

Jobbade igår, ska jobba kväll idag och imorgon. De ville att jag skulle jobba på måndag kväll oxå, men måste säga att jag inte hinner det. Skolan tar ju död på en. Om 2,5 veckor slipper jag skiten!

Fått bilderna från Valborg, ska fixa in några senare!
Nu ska jag ner på stan med Cilli och hämta vovvens tabletter och köpa rakblad+lödder! :)
pusspuss!

image70 image72



Kommentarer
Lisa

Härligt härligt :) bara synd att man sitter och är sjuk här!

2008-05-07 @ 14:03:56
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0