Shopping i Växjö!

Heeej =)

Idag har jag haft en heldag i Växjö med familjen, minus en bror :)
Hittade faktiskt förvånadsvärt mycket saker. Fast vi gick  ju runt där mellan 10-18, så hade väl varit konstigt om jag inte lyckat hitta något på den tiden :D.
Tillsist blev det: Foundation(Kicks), T-shirt med tryck(Olssons), Kuvertväska, öronhängen & plånbok(Wedins Accent), Studentklänning, T-shirt med tryck, linne & leggins(MQ) och Skor(dna). Skoaffären dna visste jag inte ens fanns Växjö, och ändå har jag varit där ganska många gånger och shoppat. De hade verkligen snygga skor, såg inte ut som i alla andra affärer. Måste nog dock inse att mina fötter aldrig kommer acceptera pumps :/ klämmer och böjs överallt! Såg att Wedins hade köpt in likadana skor detta året som jag köpte förra, så dom kan ju gott användas detta året också;). Nu kvarstår det att hitta en jacka + väska för mig, kanske nästa helg i Kristianstad? Ska förmodligen dit då i alla fall :).
Somnade i bilen innan vi ens hade hunit ut ur Växjö på vägen hem, helt slut efter en hel dags tittande, provande och gåeende :D

Nu ska jag återgå till älsk och den filmen vi håller på att kolla på =)
Ha en fin kväll :) pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0