Nattplugg!

Hej :)
Känner att jag bara har skrivit massa om skolan den senaste tiden, men ikväll ska sista uppgiften fixas. Sen slipper jag det i över ett år =). Lämade in GIS-rapporten innan idag. Det blev väldigt stressigt för jag skulle spela klockan halv 2, och när klockan är det sitter jag fortfarande kvar i skolan. När jag väl lyckats få ut rapporten och rusar med den i högsta hugg till läraren ser jag att jag har stavat fel i rubriken samt skrivit vad istället för var, men det är väl inte hela världen så det fick vara så:D.
 
Det blev inga inlines för Cilli och mig igår, utan vi kollade på Eurovision istället. Min forna kärlek deltog ;) haha. Nu i efterhand kan jag väl medge att han inte är så jättesnygg. Jag talar förståss om Diman Bilan, Rysslands bidrag  :D. Sen efter det kollade vi i massa gamla fotoalbum och försökte hitta roliga bilder på Fian. Haha, i hennes frånvaro. Hittade dock ganska många :D

Ikväll har jag ridit lektion ute på Millegarne. Hade Pluto som jag har ridit några gånger nu. Han är väääldigt knepig, har massa fuffelns för sig. Men idag gick det verkligen sjukt bra :). Han är jättekänslig för både skänklar och bett egentligen, men sen samtidigt vill han inte alltid bjuda helt ärligt. Men idag gjorde han det och hade inga protester för sig. Galoppen är ju helt underbar, när han väl bjuder och kommer under sig så den blir så runt och fin =). Det sista är skrivet till hästfolk, för er andra räckerr det med att ni förstår att det gick bra ;).

Imorgon ska jag, Cilli, Fian och Lisa till Karlskrona och shoppa :D. Måste ha smink, väska, jacka, klänningar, smycken till baluppsättningen och lite annat :). Hitta en present till Cilli som ska ha kalas på lördag också!

Nu ska jag se till att göra klart Religionsuppgiften innan älsk kommer =).
Trevligt kväll och god natt ! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0