Mysdag :)

Hallu !

Idag har varit en trevlig dag :).
Körde hem från älsk tidigt för att lägga mig i solen och plugga. Vid tretiden kom han hit så solade vi lite tillsammans och spelade fotboll :D. Fick kläm på fotbollen efter ett tag, och det var riktigt kul. Sen tog vi en långpromenad med vovven, innan han fick köra hem igen. Så pluggade jag lite till på den tråkiga GISen och vid nio kom han hit igen :P. Han fick äran att förhöra mig på hela provet och det tog ett tag =), känner att jag inte kan det speciellt bra. 
Nu ska i alla fall han kolla på hockeyn, Sverige - Tjeckien, och jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska kolla eller sova?  Imorgon har vi friluftsdag så börjar vid 10.. lite dumt eftersom vi brukar börja 12 på måndagar! Vår kära klassföreståndare har ju fått för sig att vi ska rida och spela golf imorgon. Dessutom förväntar hon sig att jag ska ha hand om en häst och göra en uppvisning, vilket jag inte alls känner för! Lär mig faktiskt hellre att spela golf för det verkar roligt :). Men aja, får se hur det blir imorgon!

För er som inte såg körslaget igår så vann Team CAAANS! :D
Brolle var tydligen kinkig idag eftersom Cans hade sjungt Living on a Prayer förut tillsammans med Hammerfall. Men det tycker jag inte han har så stor anledning att gnälla över eftersom TV4 hade föreslagit att körledarna inte skulle vara med och sjunga på den låten. Det ville Brolle dock vara, så han får nog inse att Cans var bäst :).

Nu ska jag krypa ner hos älsk och gosa!  
Sov så gott :) pussss!


Kommentarer
Sandra

Du har det bra du som har en pojkvän nu i sommarens häriga värme :)

2008-05-12 @ 01:34:24
URL: http://SandraStenhag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0