Heldag i stallet =)

Hallu :)

Körde ut till Millegarne redan klockan nio i morse. Först red jag Grålle, som var väldigt pigg. Sen blev det Pluto, som var seg. Precis när jag skulle köra hem så kom Johnny och ville att jag skulle rida Tino också så det gjorde jag. Johnny försöker ju få mig att köpa Tino, idag sa han att jag fick göra vad jag ville med honom, köpa, sälja, tävla rida osv. Men om jag ska ha råd att köpa honom får jag nog jobba tio år på Maxi först, eller vinna på Lotto ;). Kan tänka mig att dom ska ha runt 300 tusen för honom, kanske mer eller mindre.
I alla fall gick det bra att rida, blev nog lite solbränd också efter att ha skrittat av allihopa utomhus.
Hovslagaren var där ute också och han hade en likadan hund som mig :). Den var hela 13 år gammal men väldigt pigg. Engelsk Springer Spanniel säger jag bara, så goa är dom =). Alltid glada, sällskapliga och snälla!
Att kela med hans vovve drog också ut på tiden så när jag väl kom hem vid tretiden var jag helt slut + vrålhungrig =).
Sen vid klockan fem var det spelning och efter det kom älsklingen och mötte mig. Nu har vi myst lite framför tv och ska snart sova :). Imorgon blir det skola för första gången denna veckan och då ska vi få betyg i fysiken, hoppas det blir bra! Behöver köpa lösnaglar imorgon också, Kicks skulle tydligen öppna i gallerian idag, så får kanske kika in där =)

Trevlig kväll :) pusss!

Grålle!

Highlight 874



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0