Gymträning

Halloj!

Idag följde jag med älsk och gymmade :P
Måste säga att det var riktigt roligt :)
Han fick först visa mig alla övningarna, och sen körde jag ett pass med både springning, lyft, dragning och cykling. Eftersom jag ville testa allt. Nu känns i alla fall hela kroppen väldigt genomtränad. Meningen är ju att jag ska ta tag i det där och börja träna på riktigt så fort allting med skolan är klart :). Mina armmuskler är inte så mycket att skryta med visade det sig. I bänkpressen orkade jag knappt lyfta stången utan vikter på :D. Tror den vägde 20 kg, haha.

Eftermiddagen har ägnats åt plugg och åter plugg :/.
Ska hem till älsk nu och titta på ishockeyn nu och inte tänka på skolan!
Imorgon blir det agilitytävling, dock bara en klass. 
Hörs då :) pusspuss 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0